Progreen

Progreen

Firma „ProGreen” mająca spore osiągnięcia w wykonywaniu profesjonalnych terenów zieleni, zaproponowała nam współpracę przy wykreowaniu CI. Pierwszym etapem prac było zaprojektowanie logotypu. Zależało nam, żeby znak firmowy był nacechowany lekkością. Aby uzyskać ten efekt przerobiliśmy jedną z popularnych czcionek w celu nadania jej „miękkości”. Następnie dobór kolorów – w logo zacytowaliśmy człon „green” poprzez użycie zieleni z zastosowaniem przejść tonalnych. Dopełnieniem całości był samodzielny znak graficzny symbolizujący źdźbła trawy, umieszczony przed całym logotypem. Dodatkowo charakteru znakowi nadały krople wody rozmieszone na jego całości.

W dalszej kolejności przygotowaliśmy projekt wizytówki oraz reklamę prasową wydaną w prasie specjalistycznej. Dalsze etapy prac przewidują stronę www oraz kolejne materiały reklamowe. Zapraszamy już wkrótce!

427389_10151950483105274_538178068_n 599500_10151950482785274_406341588_n 483975_10151950482465274_471730829_n

Related Articles

Acapulco.pl oficjalnie managementem Tyberiusza Kowalczyka

  Tyberiusz Kowalczyk, znany, jako polski strongman od niedawna jest reprezentowany na arenie polskiej, jak również międzynarodowej przez Acapulco.pl Pierwszym

Mercedes – Benz Mirosław Wróbel

Organizując event golfowy dla firmy  Merdeces – Benz, mieliśmy przyjemność zaprojektować także materiały promocyjne dla uczestników.

Tyberiusz „Tyberian” Kowalczyk vs Mariusz Pudzianowski

 Od 6 października Tyberiusz Kowalczyk przygotowywał się do walki z Marcinem Najmanem ustalonej na 16 grudnia w formule K1. Wczoraj